Copiatori…

Mdah , dupa cum unii stiti sunt admin pe http://www.gfxpixel.com/ … si un forum adica acesta http://evogfx.tk au copiat logo-ul nostru, cel facut de look [ founderul gfxpixel ]

Apoi administratorul de pe evogfx mi-a luat id de la profil [ de pe gfxpixel ] si intra pe mine  si imi spune [tipic] sa intru la el pe forum.

Conversatia :

LoVe sTyLeT The Danger: sall
LoVe sTyLeT The Danger: pls vino la mn pe http://evogfx.tk
eNd™ .: re
eNd™ .: huh?!
eNd™ .: de unde ai id meu ?
LoVe sTyLeT The Danger: de pe gfxpixel
eNd™ .: de unde de pe gfxpixel ?!
eNd™ .: ca nu mi-am lasat id-u nicaieri
LoVe sTyLeT The Danger: iti aparea id
eNd™ .: UNDE?!
eNd™ .: ma rog nu vin , si numai fi copiator
eNd™ .: copil de 11 ani
eNd™ .: si iti faci forum
eNd™ .:  :-j
eNd™ .: copiatori…
eNd™ .: scoate in p*m bannerul ala
eNd™ .: copiatorilor
eNd™ .: hai pa
eNd™ .: ai ignore
LoVe sTyLeT The Danger: bai dar eu poate nu lam copiat de la voi
LoVe sTyLeT The Danger: mia venit mie sa il fac
eNd™ .: daaaa da :-@
eNd™ .: taci acolo pls

dupa care i-am dat ignore🙂 … ce bine ma simt :)) am mai scapat de un noob ^^

~ by .Endless on December 13, 2008.

One Response to “Copiatori…”

  1. e asta este povestea veche :))))

Leave a Reply

 
